A fost

duminică, 24 octombrie 2010



Ca orice adolescent am vrut si eu sa testez ca sa zic asa. O greseala.

Am cochetat cu bautura ceva timp. A fost o perioada mai ciudata din viata mea. Cand imi aduc aminte de cum eram, rasul ma bufneste.

Spre bucuria mea nu sunt genul care sa devina dependenta de ceva ( doar guma 5 si aia doar tropical). Nu sunt mandra de ceea ce am facut in trecut. Insa este trecutul meu. Am facut o greseala, una mare si acum stiu cum sa ma tin departe de ea. Bautura este buna dar nu in cantitati mari.

Am avut o perioada cu tigarile. Si aici am gresit. S-a dus si ma simt bine si fara ele. Nu aduc nimic bun. Dadeam niste bani anapoda pe un pachet de Malboro Gold sau Malboro Filter Plus. Apoi Kent Nanotek. Acum ele nu ma mai atrag. Ma bucur ca nu au dat dependenta.

Daca nu fumezi nu esti cool. Prefer sa nu fiu cool dar sa fiu sanatoasa.

Anco, nu e bine ce faci.