Book (VI)

miercuri, 13 iulie 2011

Desi am terminat de citit de ceva timp "Jurnalele lui Stefan: Inceputurile" de L.J.Smith nu am zis nimic despre aceasta carte.
Mie una mi-a placut, avand in vedere si faptul ca sunt fana "Jurnalele Vampirilor". Ei bine, dupa cum zice si titlul, este mai mult vorba de Stefan, de amintirile lui de cand era om, cand a intalnit-o pe Katherine, el si Damon, fratele lui. Cartea are 283 de pagini cu tot cu epilog. Este prima din seria celor 3, urmatoarea fiind "Sete de sange". Cartea a putut fi achizitionata impreuna cu revista Bravo.
Hm, nu vreau sa spun multe despre ea, insa, Stefan este atat de timid dupa parerea mea. Va recomand sa o cititi, nu trebuie sa fiti fani "Jurnalele Vampirilor". Este o carte buna, usor de citit, perfecta dupa parerea mea pentru o zi de vara plictisitoare.

Acum, va las doua extrase din ea. Trebuia sa fac asta, nu?

"Crezusem despre casatoria mea ca ar fi o soarta mai rea decat moartea. M-am inselat. M-am inselat in atat de multe privinte, atat de multe, si acum tot ce mai pot sa fac este sa ma rog pentru iertare si sa sper ca undeva, cumva, voi putea sa imi adun puterile, din strafundurile fiintei mele, si sa pasesc cu fermitate din nou pe calea binelui. Asa voi face. Trebuie. Pentru Rosalyn.
Si pentru ea.
Si-acum, o sa suflu in lumanare, sperand ca somnul - unul asemanator celui al mortii - sa ma inghita cat mai repede..."

" - Sper ca te-ai reintalnit cu Penny, in Rai, am zis. M-am aplecat, lasandu-mi buzele sa atinga sicriul. Voiam ca ea sa stie, oriunde-ar fi fost, ca as fi invatat s-o iubesc. Adio, am mai soptit."


Nota: 9.85