3. Părerea ta despre droguri și alcool

vineri, 3 august 2012


Incep prin a spune ca am avut o lene imensa in mine si ca am lasat blogul vraiste. Ma rog, sunt si extrem de bolnava, n-am fost in viata mea atat de bolnava. Sunt de o saptamana cu branula si abia azi de dimineata am scapat de ea. Eh, o insolatie destul de urata care s-a tratat extrem de greu din pricina faptului ca eu sunt destul de alergiga ca sa zic asa la o gama variata de medicamente si desigur, dulcea mea anemie care a fost jucausa rau zilele astea si nu m-a prea lasat sa fac cativa pasi fara sa ametesc ingrozitor.
Lasand explicatia asta lunga si extrem de plictisitoare, se pare ca trebuie sa vorbesc despre droguri si alcool, parerea mea.

Incep cu alcoolul deoarece cu el am fost ceva timp destul de apropiata si mai am prostul obicei sa mai trag la masea, o bere, doua, trei, cinci, cate am chef. Pot sa spun doar ca alcoolul nu este bun, in nicio cantitate, sa nu mai spun de mahmureala si durerea infernala de cap dupa o betie zdravana.
Daca pot sa dau un sfat e sa va feriti de el si sa nu faceti ca mine. E urat sa vedeti o fata cum bea, eu incerc cat pot sa ascund asta dar uneori alcoolul ma ajuta extrem, ma face mai curajoasa, ceea ce e o mare prostie din partea mea.
Stati departe de el, repet, sa nu ajungeti pe la dezintoxicare sau la alcoolii anonimi sau mai stiu eu pe unde. Alcoolul este o boala, cum ii zic eu, a naibii de contagioasa in zilele noastre care "fura" adolescenta multor tineri. Nu sunt eu extrem de mare, dar na, sunt in tabara adultilor si incep sa vad in alt mod viata si toate tentatiile ei nenorocite.

Despre droguri nu am ce sa spun. Nu m-am simtit atrasa, nici curioasa, nici dependenta, nici nimic. Drogul, ma rog, toate tipurile, canabis, heroina, cocaina si mai stiu eu ce, mai noi amfetamina, hm, stati departe de ele. Chiar si etnobotanicele, acele minunate droguri legale si aparent care iti dau o stare de euforie de high maxim devin un drog, al naibii de costisitor. Nu vreau sa imi dau banii pe droguri, nu vreau sa imi stric viata de la droguri, nu vreau sa ma distrug din cauza lor, nu le vreau. Eu as distruge tot, as da foc la toate plantele din care iese canabisul si ma rog. Daca nu stiati, chiar si macul care se afla la noi pe toate campurile, acel boschetel rosu, ma rog floricica rosie cu bobite negre, nefiert, prelucrat cu anumite tehnici este un drog slab, dar un drog.


Ce pot sa zic? Drogurile + alcool = viata distrusa!