11. Pune iPod-ul pe shuffle și scrie 10 melodii care se nimeresc.

duminică, 3 februarie 2013


A trecut mult timp de cand am lasat "proiectul" asta fara sfarsit. Am zis ca trebuie sa-l termin, desi sunt cam lenesa si mereu ma luam cu alte lucuri.
Ultimul post poate fi citit aici
Sa vedem ce a ales iPod-ul meu.











1. Nane feat. George Hora - Noi doi
Uh, nu credeam ca o sa incep asa, in forta. La inceput mi-a placut melodia, apoi am ajuns sa o detest, acum imi place iar. Are niste versuri ce pur si simplu sunt asa, cad la inimioara.

2. Rihanna - Diamonds
Ador melodia. O cant mereu desi nu am eu o voce geniala. E tonul de la alarma, de la mesaje, atunci cand ma suna cineva. Addicted!

3. Plumb - Cut
O stiu din The Vampire Diaries. A fost parca in primul sezon, superba. Inca imi place mult.

4. Adele - Turning Tables 
O ador pe Adele. Am DVD cu ea, CD. Melodia asta la inceput mi se parea banala, dar am ascultat-o cu atentie si este superba. Adele e cantareata mea preferata.

5. Birdy - Skinny love
Am descoperit melodia in The Vampire Diaries si de atunci o iubesc. Imi place cum canta Birdy dar asta e preferata mea.

6. Ron Pope - A drop in the ocean
Melodia tot din The Vampire Diaries o stiu. Stiu sigur ca a fost in primul episod din sezonul trei pentru ca Stefan plangea si suferea mult. Imi place mai mult versiunea pentru The Vampire Diaries.

7. Jason Walker - Echo
O alta melodie din The Vampire Diaries. Nu mai stiu scena dar a fost tot in sezonul trei. Superba melodia.

8. Ed Sheeran - Give me love
Iar din The Vampire Diaries. Stiu, a fost in episodul 14 din sezonul trei. Dansa Caroline cu Klaus. Nu am cum sa uit scena asta. Il ador pe Ed, are niste cantece superbeeeeee.

9. Levi Kreis - I should go
The Vampire Diaries. Ce sa fac daca am toate melodiile din toate cele patru sezoane? Stiu ca a fost in ultimul episod din sezonul doi dar nu mai retin scena, cred ca atunci cand erau la mormant la Jenna. Not sure. Oricum, melodia e superba.

10. Adam Lambert - Outlaws of love
Am descoperit relativ recent melodia lui Adam. Superba. Are o voce de milioane. Oricum mie imi place mult cum canta Adam.

Cam asta a fost. Observ ca au cazut cam multe melodii din The Vampire Diaries dar ce sa fac daca am absolut toate melodiile din toate episoadele?


0 comentarii: