TAG: 25 de intrebari

joi, 11 iulie 2013


Pentru ca pe net circula acest tag si l-am citit de multe ori, m-am decis sa il fac si eu.
Enjoy!

1. Ai un animal de casa?
Da. O pisica.

2. Numeste trei lucruri care se afla langa tine.
Pai, telefonul, o sticla cu apa si laptopul.

3. Cum e vremea de afara in momentul asta?
Avand in vedere ca sunt la mare e foarte cald, soare puternic si aer foarte cald si greu de respirat.

4. Conduci?
Las pe alte persoane sa faca asta, sunt prea impulsiva si nu vreau sa ranesc lumea din jur.

5. La ce ora te-ai trezit azi dimineata?
Avand in vedere ca era galagie pe aici, la 7:30.

6. Cand ai facult ultima oara dus?
Aseara.

7. Care a fost ultimul film pe care l-ai vizionat?
Intalnire cu Joe Black, cu Brad Pitt.

8. Ce scrie in ultimul mesaj trimis?
":*:*" 

9. Ai vizitat alta tara?
Da.

10. Ce ton muzical ai la telefon?
De multe ori, mai bine zis, de cele mai multe ori telefonul meu e pe silentios (din cauza asta sunt asa de greu de gasit).

11. Iti place sushi?
Nu ma omor prea tare dupa el, dar e bun.

12. De unde iti faci cumparaturile?
Pai, aici e ceva de zis. Daca e vorba de mancare si chestii consumabile de la Auchan, Lidl si Real.
Daca e vorba de de comestice and make-up de la Sephora, Inglot, Douglas, DM si de pe net.
Daca e vorba de imbracaminte prefer C&A, New Look, New Yorker, ZARA, Koton, Glow, H&M, Stradivarius, Orsay.

13. Iei medicamente ca sa poti sa adormi?
Hmm, am mai luat dar nu prea erau de ajutor.

14. Cati frati ai?
Frati adevarati n-am dar am o surioara  mai mare :x

15. Ai laptop sau desktop?
Both.

16. Cati ani o sa implinesti la urmatoarea aniversare?
20!

17. Porti lentile de contact?
Am avut dar nu le suport.

18. Iti vopsesti parul?
Cam da dar nu prea des.

19. Povesteste-mi ceva ce vrei sa faci azi.
Pff, cred ca nimic productiv. O sa ma uit la filme, iar. 

20. Care este topping-ul preferat de pizza?
Nu am.

21. Hamburger sau cheeseburger?
Nici nici.

22. Cand ai plans ultima oara?
Joi, pe 4 iulie din cauza examenului la biologie.

23. Ai stat vreodata toata noaptea treaza?
Si de cate ori.

24. Poti sa simti diferenta dintre Pepsi si Coca Cola?
Da. Pepsi are un gust nasol si mai multa cofeina dupa parerea mea si mi-a facut stomacul varza, iar Cola e mai slab si mai addicted.

25. Ce culoare au ochii tai?
Albastri.