Funny - Fantasy Meeting

vineri, 10 septembrie 2010
Image and video hosting by TinyPic
Daca cei din Bucuresti au facut deja hm sa ma gandesc... patru daca imi aduc eu bine aminte, la mine in oras de ce sa nu se faca?
Azi, 10 septembrie 2010, am facut primul meeting in orasul meu mizer. Am fost patru dar a fost bine, avand in vedere ca nu prea sunt useri de la mine din oras.
Am fost eu, Geo, Simo si Varamea(Andra).
A fost frumos, cam frig, dar a mers. Am facut doua foi si am scris pe ele. Da dam drepturi de autor urmatorilor useri: Cristi si Yuki.
Noi avem doua pagini ca suntem mai smechere. Mai sus este foaia care a ramas la mine. Am zis sa mai facem, poate o sa reusim candva sa facem un meeting cat mai multi de pe forum. Ar fi frumos.
La final va las un colaj.

Image and video hosting by TinyPic