Shit

marți, 28 septembrie 2010
Oficial imi bag picioarele! O zi mai nasoala n-am avut in viata mea. Ieri, 27.09.2010... Credeam ca o sa imi mearga bine, dar numai bine nu mi-a mers mie. M-am certat cu un cocalar pe trecere apoi era sa ma cert si cu directoarea. Bine ca nu a sunat acasa. Inca... Nu am facut sport. M-am invoit iar. Mai bine imi luam scutire. Ma rog, am avut matematica si am luat 2 la testul initial. 2 ma! Puteam sa ii scriu si despre Basescu ca tot 2 luam. Si mai sunt trecute si in catalog. Oare cum e sa ramai la mate? Ma tot intreb de ieri... La fizica muream de somn, foame si plictiseala. Timpul trecea cam greu. Dar abia acum incepe distractia. In statie era si directoarea si eu am exclamat " Shiiiiiit!!" si m-am ascuns dupa panou. Colegamea se uita pierduta la mine dar cand i-am aratat de cine ma ascundeam eu , dorea sa sara in boscheti. Ma rog... Vine autobuzul si eu ma uitam la unu si piciorul mi-a alunecat de pe treapta si acum am fractura pusca mea la picior. Toata lumea ma striga piciorus si eu ii bag in mamele lor. Partea buna este ca am scapat azi de scoala, partea rea e ca trebuie sa ma duc la spital sa imi puna ghips. Pana mea nu mai vreau ghips. O sa ma rog sa mi-l bandajeze doar. Eu vineri dau viteza pana mea! Shit!