Frohe Weihnachten!

sâmbătă, 25 decembrie 2010

Frohe Weihnachten!

Nu stiu ce m-a apucat sa scriu in germana. Imi place cum suna.

A venit Craciunul, Mos Craciun azi-noapte a trecut pe la toate casele si a lasat daruri sub brad sau in cazul meu in brad.

Craciunul este sarbatoarea mea preferata. Pur si simplu ador Craciunul. Este o sarbatoare linistita sau cel putin asa se spune.

La mine este mare forfota. Abia mi-am gasit si eu locul cu laptopul in brate, langa brad si cu sticla de apa plata langa mine.

De afara se aude un ritm oriental de la vecinul meu. Imi vine sa scot capul pe geam si sa dau drumul la repertoriul meu de cuvinte interzise dar zic sa ma abtin macar azi.

Nici macar sictirismul cu care my mother imi vorbeste nu imi strica azi Craciunul.

Vreau sa urez tuturor fetelor de pe funny-fantasy si lu' Cristi si Rares tot de acolo (ei nu fac parte din grupa fetelor) un Craciun fericit si tot ceea ce isi doresc ei.

Ayaka, imi e dor de tine dar o sa ne vedem noi. Trebuie sa iti trag un capac.

Ala, mami si tati ( care naiba stie ce face acum) te iubesc mult.

Vreau sa fie liniste.

Sarbatori fericite si ma mir ca am scris pe blog.