17 ani dar 3 impreuna

marți, 29 martie 2011
Poate trebuia sa fac acest post maine dar e mai bine acum. Nici nu stiu cum sa incep, ce sa iti spun, ce sa iti doresc... Timpul pentru noi a trecut uneori repede, uneori greu. Credeam ca o sa mai fim prietene? Coita, amanta, soata, cum ai fost pentru mine nici eu nu mai stiu. Ne-am schimbat, foarte mult. Ne stim de aproape 3 ani, inca vreo 8 -9 zile si facem 3 ani dar pot sa zic ca descopar ceva nou la tine in fiecare zi. La inceput nu credeam ca o sa ajungem sa fim prietene, chiar mi se parea imposibil. Eram atat de diferite si totusi aveam multe in comun. A dracu distanta, cui i-a pasat? Ne-am vazut bai si asta a fost cel mai important lucru facut de mine in vara aceea. Inca mai am pozele dar suntem atat de diferite. Daca le-as pune pe aici sigur m-ai injura asa ca ma abtin. Oricum, eu iti doresc tot binele din lume, sa ajungem sa ne vedem cu bine la vara. Nu ma mai iau de comportamentul tau si de viciile tale ca sa le zic asa. Sper sa ai parte de multe bucurii, multe! Vreau sa te stiu zambind ce naiba! O sa vezi ca o sa fie un an frumos. Stiu ca iti este putin frica si ca vrei sa ai iar 5 ani dar nu se poate. Peste un an o sa iti fie dor de cei 17 ani pentru ca la varsta asta incepe viata cu adevarat. La multi ani! Mereu o sa fiu alaturi de tine!