Book (III)

vineri, 13 mai 2011




M-am intrecut pe mine. Am terminat "Interviu cu un vampir" de Anne Rice. A fost o carte absolut superba dupa parerea mea. Eu am o mica obsesie cu vampirii si din pricina aceasta cartea mi s-a parut superba.
Will cred ca a devenit vampirul meu favorit ( din toti creati de Anne Rice). Mi-a placut si Claudia. Lestat, Lestat... a fost un personaj care a facut destule dar nu pot sa zic ca il agreez prea tare.

Cateva citate:
" Ce înseamnă să mori când poţi trăi până la sfârşitul lumii? Şi ce altceva este "sfârşitul lumii" decât o expresie, pentru că, cine ştie măcar ce e lumea însăşi?"
"Mintea îmi spunea: "dormi". Dar şi mai profund, îmi spunea: "visează".
"Abia când am devenit vampir am respectat pentru prima oară tot ce înseamnă viaţa. Până atunci nu văzusem nici o fiinţă omenească vie, pulsând; n-am ştiut ce e viaţa decât când aceasta a ţâşnit ca un şuvoi pe buzele şi mâinile mele!"


Nota: 9.50