I adore?

duminică, 7 octombrie 2012
Am luat o mica pauza de la tot ce tine de blogosfera online dar acum am decis sa postez si eu, iar.

Poate titlul suna ciudat dar aici, in aceast postare o sa las cateva linkuri de youtube, facebook si de ce nu, blog, care imi plac.
In spatele acestor conturi de youtube,blogspot si facebook se afla niste fete super ok, de la care chiar ai ce sa inveti.


Sa incepeeeem!

Little Beauty Bag este o fata super de treaba cu un facebook atat de dragut si pe care o urmaresc zilnic si blogul ei super dragut Little Beauty Bag 

Lady Dyvine  mi se pare o persoana super, care te invata super multe lucruri in materie de make-up, tutoriale de make-up. A da, si al ei facebook: LadyDyvine

O alta persoana super este Elena, de pe Youtube. La fel ca la Lady Dyvine ea sa ocupa in general cu promovarea de noi look-uri, review la anumite produse cosmetice.

Inca cateva fete de pe Youtube, din America de data aceasta care imi plac foaaaarte mult.
Ele sunt: Michelle Phan  , Elle Fowler  , Ingrid  si Blair Fowler  .